Amigos (Ep. 2) | Lele Pons, Rudy Mancuso, Juanpa Zurita, Hannah Stocking & Anwar Jibawi

Lele Pons
Lele Pons

THANKS FOR WATCHING!!! I LOVE YOU ALL SO MUCH!! ENJOY 😘😘😘

Hace 2 meses
Emily Sarinana
Emily Sarinana

Lele Pons please

Hace 10 días
Emily Sarinana
Emily Sarinana

Lele Pons can you do a norther one

Hace 10 días
Steve Jotevski
Steve Jotevski

Omg hi lela ✌😂💄

Hace un mes
JayceeMarie
JayceeMarie

OK if I ask you couple questions? OK here's the first one are you really Latina and have you really made out with that much guys? That was my last question but anyways you're really pretty and I hope you do a whole bunch of more videos I love you you're such a cool video maker I guess Ha ha ha you're really funny and I love all your vines I love you music video to I also love the video where are you and the baby switch bodies and the dog of course because you thought that the baby got all the attention but the dog just ignored you at first

Hace un mes
Exlite
Exlite

Lele Pons 500th reply

Hace un mes
esmermart8134
esmermart8134

Lele can you make amigos 2 plz I NEED THE TEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hace 38 minutos
Trey Barron
Trey Barron

Do I here a episode 3

Hace 3 horas
千 ǝ ǝ lㄥ o s ı η q
千 ǝ ǝ lㄥ o s ı η q

Grande Culo...Lmao

Hace 4 horas
ARIES GAMING
ARIES GAMING

I'd actually watch something like this tbh 😂

Hace 4 horas
Sofi Nedkova
Sofi Nedkova

Jonah the best actor ever!😂❤️

Hace 8 horas
Jaedyn Thavongsa
Jaedyn Thavongsa

HIS SHIRT SAYS CLICKBAIT 🤣🤣🤣🤣

Hace 11 horas
Molly Sutton
Molly Sutton

Anyone else watch the episodes like 100 times I love them waiting for episode 3

Hace 11 horas
MAJOR REApER
MAJOR REApER

love u lele and hannah

Hace 16 horas
Co Caine
Co Caine

Lele Pons 🔥🔥🔥😍😍

Hace 18 horas
Brian Densmore
Brian Densmore

Keep doing this

Hace 19 horas
Adrianna Sanchez
Adrianna Sanchez

wearin that David dobrik merch c l i c k b a i t

Hace 19 horas
samantha Perry
samantha Perry

Wampa you are so cute

Hace 20 horas
Donna Barrera
Donna Barrera

a boy named Emma? not judging tho

Hace 20 horas
Melanie Salas
Melanie Salas

More pls 🙏

Hace 23 horas
Tara Fisher
Tara Fisher

Yes I love this can u guys do way more episodes

Hace un día
X Y205 X
X Y205 X

MAKE MORE

Hace un día
AMIT KUMAR RAY
AMIT KUMAR RAY

do a part 3

Hace un día
Yefry Aguilar
Yefry Aguilar

Agan mas videos

Hace un día
brooklyn 99 obsessed
brooklyn 99 obsessed

OMG JONAH FROM DAVID DOBRIK!!!!!!

Hace un día
lushie h
lushie h

YES YES MORE AMiGoss MAKE IT A SERIES I FUXKING LOVE THIS

Hace un día
Nilratan Mazumdar
Nilratan Mazumdar

Did anyone see the date's shirt says clickbait! U get it? No, never mind😔😏😓

Hace un día
Merayi Kalinda
Merayi Kalinda

Loving this❤️❤️❤️❤️💕💕💕

Hace un día
Anjelicca Faalavaau
Anjelicca Faalavaau

CAN U PLZZZZZZZZ DO A NUBER 3 BECAUSE I LOVE THIS KIND OF VIDEOS

Hace un día
Neshca Jeanina Manuel
Neshca Jeanina Manuel

I really LOVED this episode and the pt.1 pleassseee do more it really looked like uhhh...some seasons episodes on nickelodeon but really funny and REALLY AWESOME

Hace un día
Silent Sof101
Silent Sof101

Do they eat burritos every day ●_●

Hace un día
Ayesha Ahmad
Ayesha Ahmad

Juanpa zurita I love you

Hace 2 días
Potato Tiger
Potato Tiger

U look like a disco ball

Hace 2 días
Potato Tiger
Potato Tiger

When is amigos 3 coming out

Hace 2 días
Ana Valerio
Ana Valerio

Episode 3 please!!! 💞💞

Hace 2 días
Guadalupe Cabrera
Guadalupe Cabrera

We love you too

Hace 2 días
watrmelon •—•
watrmelon •—•

This is legit a latin friends 😂

Hace 2 días
Amber and anastazja bffs forever
Amber and anastazja bffs forever

I I l I lo i lov I love I love l I love le I love lel I love Lele I love Lele p I love Lele po I love Lele Pon I love lele pons I love Lele pons s I love Lele pons so I love Lele pons so m I love Lele pons so mu I love Lele pons so muc I love Lele pons so much I love Lele pons so muc I love Lele pons so mu I love Lele pons so m I love Lele pons so I love Lele pons s I love Lele pons I love Lele Pon I love Lele po I love Lele p I love Lele I love lel I love le I love l I love I love I love I l I Please like This took me 38 minutes😑

Hace 2 días
Mino Gizmo
Mino Gizmo

Am I weird if I have a crush on Rudy?

Hace 2 días
Sonia Stomberg-Firestein
Sonia Stomberg-Firestein

make another PLEASE!!!!!!!!!!!!!

Hace 2 días
max brimo
max brimo

OMG SO CUTE THAT BABY THOUGH

Hace 2 días
Mayumi Abella
Mayumi Abella

The man on the blind date with lele is wearing David Dobrik merch

Hace 2 días
Lionie Man
Lionie Man

I'm soooooo sorry

Hace 2 días
Lionie Man
Lionie Man

I'm not a hater

Hace 2 días
Lionie Man
Lionie Man

I'm a hater

Hace 2 días
Ruud de Wit
Ruud de Wit

I love this

Hace 2 días
Wassimabbvbn Alyahibi
Wassimabbvbn Alyahibi

make more love the video

Hace 2 días
Wassimabbvbn Alyahibi
Wassimabbvbn Alyahibi

ma

Hace 2 días
justas janusauskas
justas janusauskas

Is that nick from davids dobricks vlogs

Hace 2 días
Andrew Martinez
Andrew Martinez

1:23 it sounds like a song the way she says it

Hace 2 días
Mitch Pobs
Mitch Pobs

That song was good at9:52

Hace 2 días
Emma Johansson
Emma Johansson

Do more episodes please

Hace 2 días
Syirah Cookie
Syirah Cookie

Lele do part 3

Hace 2 días
Zxuan 3318
Zxuan 3318

Y no episode 3?

Hace 2 días
Chloe Gurl2
Chloe Gurl2

*is he blind?!*

Hace 2 días
Family Fam
Family Fam

I love you to 😍🐕💕💑

Hace 2 días
Talia Clarke
Talia Clarke

Ily Lele and Hannah ❤️❤️ you need to do a 3rd episode 😭😭

Hace 2 días
Sashy Sushi
Sashy Sushi

AMIGOS 3 THIS NEEDS TO BE A SHOW ON TV!

Hace 2 días
Squirmy
Squirmy

That was actually a pretty dope song, considering the fact that he cursed in front of the baby. XD

Hace 2 días
The sub challenge is dumb Sub if you agree
The sub challenge is dumb Sub if you agree

This was dumb

Hace 3 días
Sara Tadic
Sara Tadic

5:03 Baby : man plz stop im maybe Baby but stop man get some help

Hace 3 días
i hate peas :c
i hate peas :c

roses are red violets are blue gimme episode 3 or i will kill you

Hace 3 días
R8 Dark Side
R8 Dark Side

Love you Your the best I O V E

Hace 3 días
Kaley Timmer
Kaley Timmer

Make more please please please

Hace 3 días
Ashley Romero
Ashley Romero

Lol

Hace 3 días
Naisan Naisan
Naisan Naisan

Part 3?

Hace 3 días
Genesia Robson
Genesia Robson

Make a season 3

Hace 3 días
Kiara Gallup
Kiara Gallup

yep wow love u lele

Hace 3 días
FMH Futur_Gam3r
FMH Futur_Gam3r

AMIGOS 3

Hace 3 días
coco Vars
coco Vars

like for episode 3

Hace 3 días
Victoria Pineda
Victoria Pineda

where is Amigos 3 please make more

Hace 3 días
Emily Grace
Emily Grace

It’s Jonah representing that Clickbait merch!!!

Hace 3 días
kionne forever
kionne forever

Can you make a part 3

Hace 3 días
Stephanie Landron
Stephanie Landron

This needs to be on Netflix!!!!!!!!!❤️❤️❤️😭😭

Hace 3 días
Mya Torres
Mya Torres

If you come to Texas visit Sweetwater

Hace 3 días
Mya Torres
Mya Torres

Hannah lele

Hace 3 días
Daily Dose of Zaysha
Daily Dose of Zaysha

Hannah and Juanpa SHOULD DATE!!! Because they both have colored eyes and their bebe will look cuuuuuute asf!!!

Hace 3 días
Daily Dose of Zaysha
Daily Dose of Zaysha

hannah y juanpa deberían salir porque ambos tienen ojos de color y su bebe se vería lindo como f

Hace 3 días
Hennie Ahmad
Hennie Ahmad

I LOVE YOUR VIDEOS♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ LOVE YOU LELE

Hace 3 días
Kimberly Estrada
Kimberly Estrada

Episode three plz

Hace 3 días
Axsha Mxah
Axsha Mxah

Plz make more!

Hace 3 días
Miriam Mekhael
Miriam Mekhael

Juanpa: Your like.....your like......y-y-your like awwwwwwwwww

Hace 3 días
Rakhil T.
Rakhil T.

When is the next one coming out??

Hace 3 días
Connie Susi
Connie Susi

*IS HE BLIND?! 😂😂*

Hace 3 días
someonebutanyone 17
someonebutanyone 17

💓💓💓💓💓💓💓😂

Hace 3 días
Lackerstacker X21
Lackerstacker X21

Part 3 plz!!

Hace 3 días
Maritza Garcia
Maritza Garcia

Let their be amigos part 3 please

Hace 3 días
Årî Ėdîtš
Årî Ėdîtš

Her blind dates shirt explains it all. “CLICKBAIT”

Hace 3 días
malaya Lopez
malaya Lopez

Rudy soooo!! funny🤩🤩🤩🦄🦄😆

Hace 3 días
malaya Lopez
malaya Lopez

Iele pond best show juanpa Zurita funny !🦄🦄🦄🦄😆😆😆😆😆🦄🦄🦄🦄😆😆😆😆😆🦄🦄🦄🦄

Hace 3 días
Cheska Pink Rose
Cheska Pink Rose

9:55 the baby is so amazed by the song

Hace 3 días
yahya zahouani
yahya zahouani

3th episode ?

Hace 4 días
Angel Dawn Chaisson
Angel Dawn Chaisson

The shirt said click bait

Hace 4 días
DIYs Girls
DIYs Girls

Plz episode 3

Hace 4 días
Musabbir Kabir Asif
Musabbir Kabir Asif

Damn! We need more episodes ❤

Hace 4 días
Water fox
Water fox

Part 3

Hace 4 días
ChrisvsStar YT
ChrisvsStar YT

More plz lele

Hace 4 días
Kiarah Clement
Kiarah Clement

Please make amigos 3

Hace 4 días
Saiyan gang
Saiyan gang

Hannah: mi catroi na cortos ya taros

Hace 4 días
sara Alaaa
sara Alaaa

OMG I WANT EP3 :(

Hace 4 días
me
me

burritos hahaha

Hace 4 días
Savannah Boyle
Savannah Boyle

you guys are so asome

Hace 4 días
Novec Hector Pan
Novec Hector Pan

Worst date ever right

Hace 4 días
Jacob Ngahere
Jacob Ngahere

I like the song Rudy made up

Hace 4 días
Jacob Ngahere
Jacob Ngahere

Same

Hace 4 días
Mano Khan
Mano Khan

U guys remind me F.R.I.E.N.Ds... gr8 work👍

Hace 4 días
Aryan Raj
Aryan Raj

CAME CUZ OF RUDY AND ANWAR. Didn't expect such bullshit from Rudy and even from Anwar. Their stuff is good, This is Trash. Plain simple Trash. I didn't Laugh even ONCE!

Hace 4 días

A continuación