Baker Mayfield Goes Sneaker Shopping With Complex

  • Publicado el Hace 2 meses

    ComplexComplex

    duración: 8:25

    Cleveland Browns quarterback Baker Mayfield goes Sneaker Shopping at the SNKRS space at the Super Bowl in Atlanta and talks about why he loves Converse Chuck Taylors, LeBron James giving back to Cleveland, and his thoughts on Off-White x Nike.

    Subscribe to Complex on ESfilms: goo.gl/43ac5w
    Check out more of Complex here:
    www.complex.com
    twitter.com/Complex
    facebook.com/complex
    instagram.com/complex
    plus.google.com/+complex/
    COMPLEX is a community of creators and curators, armed with the Internet, committed to surfacing and sharing the voices and conversations that define our new America. Our videos exemplify convergence culture, exploring topics that include music, sneakers, style, sports and pop culture through original shows and Complex News segments. Featuring your favorite celebrities, authoritative commentary, and a unique voice, our videos make culture pop.

Cyrus Graham
Cyrus Graham

Lil Mosey

Hace un día
Zach Koelzer
Zach Koelzer

Dope I saw Baker last month at a club and he was rocking the off white Air Max’s

Hace un día
Jeff Johnson
Jeff Johnson

He looks fat.

Hace 3 días
Pedro Carderelli
Pedro Carderelli

What store is that? Would really want to get some off-whites for retail price lmao

Hace 6 días
soledadsoldier
soledadsoldier

What a waste of money lmao fools

Hace 8 días
Samuel Rhymer
Samuel Rhymer

Where can i get some off whites at retail lmao no where

Hace 9 días
Ruga Rell
Ruga Rell

Man, no one knows who these people are! U just stop getting awesome celeb interviews. I'll be back when u get back on track cause right now😡 😡 😡 😡 👎 👎 👎

Hace 12 días
Sach Arora
Sach Arora

Go giannis

Hace 16 días
Sach Arora
Sach Arora

Yeah

Hace 16 días
Robert Kennedy
Robert Kennedy

Everyone's talking about retail and he didn't pay as much... they're actually being considerate to him bc he's on rookie contract, makes sense.

Hace 18 días
D Signorelli
D Signorelli

The sicko modes wtfffff

Hace 22 días
Bird UP
Bird UP

They need to stop the "hopefully he's gonna buy some sneakers" and then stare at them, its like there expecting them to verbally commit to buying sneakers. Makes it uncomfortable, not a good sales technique

Hace 22 días
JM3
JM3

😮 160 for the blazers

Hace 24 días
Daren Anderson
Daren Anderson

He got the off whites for a crazy deal

Hace 24 días
RobTV
RobTV

LETS GO BROWNS!!! 😤😤😤

Hace 25 días
chad sineton
chad sineton

That Nike hoodie is on 1000

Hace 26 días
bigwats 12
bigwats 12

Truck stop manager looking ass boy

Hace 27 días
George Of the jungle
George Of the jungle

They gotta be fake to be that cheap

Hace un mes
Masenator _13
Masenator _13

Any oklahoma fans out here? Boomer?

Hace un mes
Morgan
Morgan

Masenator _13 Sooner!

Hace 20 días
Erick Romero
Erick Romero

The interviewer was thirsty for Baker, kinda cringey

Hace un mes
Basketball Player
Basketball Player

Baker looks like he’s 300 pounds in this

Hace un mes
Alex Nechifor
Alex Nechifor

That off white crap style is the most ridiculous thing ever happened in the sneaker game industry.For a different logo and that shit plastic you pay 1000 sometime😂

Hace un mes
Victor Gonzalez
Victor Gonzalez

I died when baker was like “you lift?” And dude was like “yea kinda, shoes!” 😂👏🏼

Hace un mes
attempt to get many subs with no content
attempt to get many subs with no content

What place is this cuz he got everything for retail

Hace un mes
Trap Drippy
Trap Drippy

Who’s here after the Odell trade

Hace un mes
herman romero
herman romero

Oh yahhh get more nfl players on here

Hace un mes
Tarus Morgan
Tarus Morgan

Funny think is why is he paying for Nike when he could get them from Nike for free..

Hace un mes
Lil Ref
Lil Ref

Redskins should have picked him up

Hace un mes
Paul Jambaro
Paul Jambaro

Need his skin routine

Hace un mes
Skate late Addie
Skate late Addie

My man🙌🏻

Hace un mes
Official Kelby
Official Kelby

Watching this cuz Obj trade

Hace un mes
Taylor Wilson
Taylor Wilson

I want Patrick Mahoney on here or Tyreel Hill yo! I guarantee others would wanna see that too!

Hace un mes
HumbleBeast 00
HumbleBeast 00

Bruh bakers always invited to the cookout 🚫🧢

Hace un mes
HumbleBeast 00
HumbleBeast 00

My guy

Hace un mes
Matt Bazilius
Matt Bazilius

This dude and pat Mahomes are gonna be the NFLs next golden children

Hace un mes
Mike James
Mike James

This guy is such a douche.

Hace un mes
Jhe Sang Kim
Jhe Sang Kim

Why this nigga look like a skinny Qrewkicks?

Hace un mes
Kaylee Rutherford
Kaylee Rutherford

Ayeee Cleveland where you at

Hace un mes
Do Your Job Ya Fat Slob
Do Your Job Ya Fat Slob

No retro’s? smh

Hace un mes
Carson Davis
Carson Davis

Believe on the Lord Jesus Christ and thou shalt be saved

Hace un mes
Nukito
Nukito

Wait a min.. How the hell he only paid 160$ for each OW Air max?

Hace un mes
Wiwuquj Auahajzhshahha
Wiwuquj Auahajzhshahha

Why did he get a discount

Hace un mes
Jonathan Saldivar
Jonathan Saldivar

Get Paul Pogba on this show

Hace un mes
Icy_ Boi
Icy_ Boi

That’s a quick finesse he only paid $160 for dem off whites while I paid $1000 for them the same day they came out

Hace un mes
Justin Golden
Justin Golden

Nice! Great prices

Hace un mes
Jack
Jack

I woke up feeling dangerous

Hace un mes
Masoodx
Masoodx

Cleveland is such a bum place

Hace un mes
nameless
nameless

they gave him retail 😭😭

Hace un mes
Baker Wright
Baker Wright

I don't watch sports so I'm obviously mad there's finally someone famous with my name

Hace un mes
AlextheShrimp
AlextheShrimp

I really don't know who this man is I just wanna see shoes ight

Hace un mes
Paul H. Kircher III
Paul H. Kircher III

I thought you liked Apathy.

Hace un mes
josh bednarz
josh bednarz

he really got everything for retail???!

Hace un mes
IcY Shawny
IcY Shawny

The way the athletes answer the questions sound ridiculously different from the rappers 😭

Hace un mes
Juan Suarez
Juan Suarez

Im confused why retail?

Hace un mes
j ma
j ma

HERE WE GO BROWNIES HERE WE GO....dog pound is gonna be LIT

Hace un mes
Supreme B
Supreme B

Lol only one that pays retail boy had luck !

Hace un mes
Mike Morales
Mike Morales

No gas, but for a young boi from Texas his fade Tuff asf 🔥🔥

Hace un mes
Mike Morales
Mike Morales

+Dante Spezialetti lmaoo chilllll, I'm married son, sh!t ain't that deep. 😂😂😂😂

Hace 14 días
Dante Spezialetti
Dante Spezialetti

Mike Morales just say you think he’s cute bro

Hace 14 días
SEAN ROCK TAYLOR
SEAN ROCK TAYLOR

What his the name of the host???

Hace un mes
Austin Jew
Austin Jew

I’ll keep buying my Italian shoes not these Chinese crap that the kids love.

Hace un mes
Josue Hernandez
Josue Hernandez

can someone tell me what hoodie he's wearing

Hace un mes
matthew brow
matthew brow

Guys what kind of hoodie is he wearing

Hace un mes
nunez714
nunez714

retail? wtf

Hace un mes
Vinnie DeSimone
Vinnie DeSimone

I PROMISE IS AKRON , give the 330 a shout out 😂

Hace un mes
Dolphins Fan 130
Dolphins Fan 130

Where are the Muck Boots?

Hace un mes
Quinton Jones
Quinton Jones

nah like I really wanna know how the hellll he copped for retail?

Hace un mes
Tyden Wilson
Tyden Wilson

What store is this where I can get air maxes for retail???

Hace un mes
Joe D.oreo
Joe D.oreo

What a dumb looking store lol I did start this comment though b4 I heard him say a pop up shop... Haha so kinda take that back, but ima keep it bc the trying to hard to make it look like its a store in the year 2356. Hahaha

Hace un mes
Stephen Craig
Stephen Craig

$

Hace un mes
Scrolling
Scrolling

Anyone know the name or have a link for bakers hoodie?

Hace un mes
Kamahl Dailey
Kamahl Dailey

Lmaoooo hightop forces

Hace un mes
Joedith Plaza
Joedith Plaza

Can you guys have Tobin heath

Hace un mes
South Speed
South Speed

I deadass thought this was Qias Omar

Hace un mes
Fakhar Ullah
Fakhar Ullah

Yeah go Browns!!🏈🏈 Just so you guys know I’m a BIG BIG BIG..........BIG Browns FAN!!🏈🏈

Hace un mes
J
J

DAWG POUND!!

Hace un mes
Ariawati Hani
Ariawati Hani

Why are the off white air max 90s on retail price their so cheap

Hace un mes
Yehya Al Thallaj
Yehya Al Thallaj

Did Justin Bieber come to your store??

Hace un mes
JOSE VAZQUEZ
JOSE VAZQUEZ

Sergio Ramos please

Hace un mes
dizzyblizzy
dizzyblizzy

does anyone know the exact name of the nike hoodie mayfield is wearing? thx in advance

Hace un mes
pyledog
pyledog

3:06 "hes practically an ohio guy". That statement right there was so cold it made baker more ohio than lbj and lets remember who gave who their shoes.

Hace un mes
Braiden Lara
Braiden Lara

do juju smith Next

Hace un mes
Dawg Pound Nation
Dawg Pound Nation

#6 ;#23 Both The Greatest threat

Hace un mes
William Viso
William Viso

joe is so annoying

Hace un mes
Big Chungus
Big Chungus

How did he buy them retail bruhh

Hace un mes
TeamGoens
TeamGoens

I didn't know Ben Affleck has another brother

Hace un mes
Evan Colligan
Evan Colligan

I saw him grabbing all these shoes and was thinking way over like 3k

Hace un mes
Evan Colligan
Evan Colligan

This man got all his shoes for retail prices while I’m over here checkin out the off white collabs and there 1k😭

Hace un mes
Braydon Hayes
Braydon Hayes

BOOMER

Hace un mes
Denis Fuentes
Denis Fuentes

HOW DID HE PAY RETAIL ??? THATS BOGUS

Hace un mes
Randy Fahrer
Randy Fahrer

Cleveland browns boyyyy

Hace un mes
anthony gomez
anthony gomez

Get a Dallas cowboys player on here

Hace un mes
Jason Pierce
Jason Pierce

Would have copped way more at those prices

Hace un mes
Elijah Guyton
Elijah Guyton

am i tripping or they covered da nike label on top of da nike logo 🤨

Hace un mes
wabbasMEpern
wabbasMEpern

Honestly I don’t know why anyone gives so much of a fuck about some goddamn sneakers.

Hace un mes
Dariush Larijani
Dariush Larijani

Do any soccer player next?

Hace un mes
camryn hughes
camryn hughes

you guys should have more nhl players on this show

Hace un mes
sarcastic
sarcastic

I WANT BILLIE EILISHHHH

Hace un mes
jordan brock
jordan brock

Off White 90’s for under 200🤕

Hace un mes
Ayman Shabban
Ayman Shabban

That niggas beard is beautiful

Hace un mes
Ong Lay Hen
Ong Lay Hen

What is the name of the Nike sweater that Baker is wearing?

Hace un mes
Raymond Galsim
Raymond Galsim

What, retail??

Hace un mes

A continuación

Lil Pump Goes Sneaker Shopping With Complex

08:49

Childhood Crushes

9:27

Childhood Crushes

Emirichu

Vistas 489 770

Returning FAKE Nike Air Mags Worth $10,000

11:13

A "Sneak Peek" Inside Game's Sneaker Closets

14:00

$100 Sneakers Vs. $25,000 Sneakers

11:51

$100 Sneakers Vs. $25,000 Sneakers

BuzzFeed Multiplayer

Vistas 14 000 000

Types of Crushes

17:26

Types of Crushes

loveliveserve

Vistas 1 170 407

The Untold Truth Of Nipsey Hussle's Girlfriend

5:15

PUTTING 500 BATH BOMBS IN A LEGO POOL!

10:58

PUTTING 500 BATH BOMBS IN A LEGO POOL!

Unspeakable

Vistas 4 902 937

Casting Detective Pikachu

1:14

Casting Detective Pikachu

Ryan Reynolds

Vistas 17 455 121

CHILD'S PLAY Official Trailer #2 - (2019)

2:02

CHILD'S PLAY Official Trailer #2 - (2019)

Orion Pictures

Vistas 2 336 982

How Attractive Am I? | Lineup | Cut

9:31

If insects had to introduce themselves.

3:00