Blind Audition: René Le Feuvre - I Like Me Better - The Voice Australia 2018

  • Publicado el Hace 2 meses

    OZTalentOZTalent

    duración: 6:58

    Rene is best known as ‘Mango’, his nickname due to growing up on his family’s mango farm in Far North Queensland. At age 16, he was scouted to train with the AFL team, Gold Coast Suns, and moved to the Gold Coast after school to give it a crack. In reality, his height hindered his full time footy career, but it shouldn’t affect his music.

jana skibo
jana skibo

God I love George!!

Hace 2 días
Crazymecrazy Crazy
Crazymecrazy Crazy

He can be aladdin!❤️😍

Hace 14 días
Ko Latt
Ko Latt

I am from myanmar and I really love the voice Australia

Hace 17 días
Bella noor
Bella noor

He reminded me of Jacob from twilight...lmao 😂😂😅

Hace 18 días
Bella noor
Bella noor

+King Armish Lol 😂😂💔

Hace 9 días
King Armish
King Armish

Twilight is a nightmare and I don't want to see it again😅🤦

Hace 9 días
Melissa H
Melissa H

i love Boy George ! and all the other coaches ! and Seal in 2019 season .. ! i wish i could watch the Voice UK and Australia

Hace 20 días
Jim
Jim

Delta ... i love you... you are like a shining diamond ... and your smile is beautiful like the sunrise....

Hace un mes
Gloria Lizty
Gloria Lizty

Oww...he's so sweet....as sweet as his voice....

Hace un mes
TEJAS JOHN
TEJAS JOHN

He has 60s look going for him

Hace un mes
Derek Johansen or something
Derek Johansen or something

How the fuck did Joe cut that mango so fast...and where did he get a plate from?? Lol

Hace un mes
Derek Johansen or something
Derek Johansen or something

I like Kelly's mangos

Hace un mes
ตั๊กแตน ปาทังก้า
ตั๊กแตน ปาทังก้า

👍😊👏

Hace un mes
Aloha Aina
Aloha Aina

Dude is awesome. Sound cute.. Look cute.. And comes with mangos.. Fair skinned.. Exotica 👍 I'll turn my chair for u. 😉

Hace un mes
lissalives Smoot
lissalives Smoot

His smile alone melted my heart. Wow! 😝♥️

Hace un mes
Opy Brook
Opy Brook

Average voice. Nothing outstanding

Hace un mes
Swizz Boy
Swizz Boy

Kelly Rowland🤣

Hace un mes
Red Zie
Red Zie

He looks so much better in the vid than in the thumbnail. He's so cute and lovely and kind. Def My fav of The Voice Australia. 💕 But above all of that, the kind of voice He has is the kind of voice I'd love to listen in my life. So chill and cold and warm. Just amazing, match really well with the guitar💕

Hace un mes
Océane Crey
Océane Crey

René Le Feuvre en France est le nom au choix d'un militant marxiste ou d'un agronome génial, quoi qu'il en soit, son père est-il français ? Est-il un métissage entre européens et aborigènes australiens ?

Hace un mes
Dexter Sharief
Dexter Sharief

Congratulations

Hace un mes
mc Ryan
mc Ryan

He is so handsomely gorgeous hot boy..

Hace un mes
Salonee Chedumbrum
Salonee Chedumbrum

Nice voice and so cute

Hace un mes
Mountain Hike
Mountain Hike

I could marry this guy for the rest of my life❤️

Hace un mes
John Yap
John Yap

Respect i want the mango super expensive here in canada 5-6$ for freaking 3 freaking mango and i from Philippines ! So sad lol

Hace un mes
okanlawon joshua
okanlawon joshua

he looks just like Aydan Calafiore of last seasons voice Any body agree to that

Hace un mes
Asuka Weng
Asuka Weng

Omg he's so damn hot......

Hace un mes
stephsmithanie
stephsmithanie

Australian dudes are............delicious I need to book a flight

Hace un mes
sunzen kung
sunzen kung

I love mango

Hace un mes
raj
raj

he´s beautiful!!! gosh!

Hace un mes
Edward Diaz
Edward Diaz

LOL Love Mangos Hahahaha

Hace un mes
Bobsey George
Bobsey George

I live George from day one

Hace 2 meses
Alice Mecorio
Alice Mecorio

he’s so damn hot!!!🤩

Hace 2 meses
Rob Morales
Rob Morales

5:58 Hmmm, looks like SOMEONE is checking out Mango...lol

Hace 2 meses
T Leigh
T Leigh

That is one beautiful human

Hace 2 meses
Jojo *
Jojo *

He better mf stop being that gorgeous

Hace 2 meses
Louie x
Louie x

beautiful

Hace 2 meses
Aibatphi L
Aibatphi L

His lashes 🔥

Hace 2 meses
love livi
love livi

Hes beautiful and talented!

Hace 2 meses
Tasleema Hussain
Tasleema Hussain

Dammmm he's a hot dude with a sexy voice 🔥🔥🔥❤️❤️❤️

Hace 2 meses
Indy Boutrup
Indy Boutrup

Oh wow! His eyes, Eye brows, and skin.... georgeous!

Hace 2 meses
Светлана Айдын
Светлана Айдын

Very nice

Hace 2 meses
Ka
Ka

That smile 😃

Hace 2 meses
victoria spencer
victoria spencer

Cute, sweet, and thats the bod. But the voice is amazing

Hace 2 meses
paulrule123
paulrule123

So fortunate to have YouTube.... where I can skip past all of George's commentaries

Hace 2 meses
OMG__ IM__AWESOME
OMG__ IM__AWESOME

big facts, george is a fucking moron but the "you think he's trying to call me a fruit?" part had me dying for real lol

Hace 28 días
Steph Daigle
Steph Daigle

Oh HELLOOO!! 😍😍😍😍

Hace 2 meses
Lee Biny
Lee Biny

2:08 time to turn my chair

Hace 2 meses
adieju_ carvalho
adieju_ carvalho

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaango

Hace 2 meses
miamiguy119
miamiguy119

yea hes beautiful

Hace 2 meses
C Reinicke
C Reinicke

Hope he does well..

Hace 2 meses
Hannah Catherraine Beldia
Hannah Catherraine Beldia

He's sooooo damn hot🔥 And had a very tropical vibe like he has this island type of guy, I dont know. But just fuckin love him😍😘👏

Hace 2 meses
Hannah Catherraine Beldia
Hannah Catherraine Beldia

+Ariati Armen Hahahaha lol😂

Hace un mes
Ariati Armen
Ariati Armen

I'm fuckin love him toooooo, just don't tell my husband about this hahaha

Hace un mes
elle92
elle92

I get Enrique Iglesias vibes. Anyone else?

Hace 2 meses
Katharina Hotz
Katharina Hotz

Cute😍😍😍 good singer!

Hace 2 meses
Cristiane Xavier
Cristiane Xavier

Ohhh he is a great singer and handsome guy. Lindo

Hace 2 meses
S.M. P. F.
S.M. P. F.

Gorgeous and sounds good

Hace 2 meses
Sudendu Gupte
Sudendu Gupte

Great.

Hace 2 meses
Wolfie dembouz
Wolfie dembouz

Damn he's hot 😁

Hace 2 meses
soravit choochuen
soravit choochuen

Ohhh very cute smile

Hace 2 meses
Jasmine
Jasmine

How can someone be that beautiful?

Hace 2 meses
LeeWhy
LeeWhy

Jasmine that’s what I was just thinking 😆

Hace 2 meses
Steeve Heimanu MAI
Steeve Heimanu MAI

J'adore le timbre ! Et il très joli jeune homme avec un charme envoûtant !

Hace 2 meses
David
David

Kelly Rowland has gone way off track. She acts like a hood rat on drugs.

Hace 2 meses
Lian Kuiper
Lian Kuiper

Are all Australians hot?!!!

Hace 2 meses
Nas See
Nas See

Lian Kuiper even in the winter 😉

Hace 2 meses
hellovanite
hellovanite

lovely kid. Not the greatest singer but oh well I think he'll be okay

Hace 2 meses
Fanthøm
Fanthøm

That's a very French Name and first name

Hace 2 meses
Reem
Reem

Can we stop for a moment and appreciate the eyebrows , like damn

Hace 2 meses
Iris Dejonghe
Iris Dejonghe

i would also take 4 just like kelly xd

Hace 2 meses
O Fletcher
O Fletcher

He has potential but this song wasn't the best. But he is hot for sure with a great positive attitude and with some work he could be great

Hace 2 meses
Willow Fairy Haven
Willow Fairy Haven

Mango He's good I like him alot best of luck to him

Hace 2 meses
Eugenia Cherrez
Eugenia Cherrez

Guapísimooo 😍

Hace 2 meses
AN LAKERSZ
AN LAKERSZ

He is cute ,kind and with a blessed voice ....I love this kid!

Hace 2 meses
sneh shah
sneh shah

Joe: Delicious

Hace 2 meses
Erik Mattson
Erik Mattson

meh

Hace 2 meses
AscTuber
AscTuber

This guys would slay girls at a local camp fire, but didn't deserve a turn around.

Hace 2 meses
Nav 49
Nav 49

Because of the song he chose not to show his voice ok

Hace un mes
Carmen Neumann
Carmen Neumann

Gorgeous

Hace 2 meses
Jenna Fawley
Jenna Fawley

Awesome

Hace 2 meses
Perfect Jammers start 2017
Perfect Jammers start 2017

Still first and happy

Hace 2 meses
Perfect Jammers start 2017
Perfect Jammers start 2017

YES!

Hace 2 meses

A continuación

Matt Terry's SUPER COOL Audition

05:17

Matt Terry's SUPER COOL Audition

Kevas Music

Vistas 600 000

Trendy Vs. Traditional: Pancakes

8:41

Trendy Vs. Traditional: Pancakes

BuzzFeedVideo

Vistas 566 689

The Dumbest Stuff I've Seen This Month

17:28

i’ve never seen tydus cry before..

15:55

i’ve never seen tydus cry before..

Jake Paul

Vistas 7 583 515

Washington Reacts to the Mueller Report: A Closer Look

15:19

Washington Reacts to the Mueller Report: A Closer Look

Late Night with Seth Meyers

Vistas 2 303 891

CRINGE TUESDAYS #1

10:31

CRINGE TUESDAYS #1

PewDiePie

Vistas 4 051 175

Game of Thrones | Season 8 Episode 3 | Preview (HBO)

0:43

Which Infomercial Product Did They Buy? (GAME)

14:19

Which Infomercial Product Did They Buy? (GAME)

Good Mythical MORE

Vistas 343 233

Insane Motivational Memes For Guys

13:46

Insane Motivational Memes For Guys

Danny Gonzalez

Vistas 1 575 449

PREPARING FOR COACHELLA *INTENSE*

20:42

PREPARING FOR COACHELLA *INTENSE*

emma chamberlain

Vistas 7 848 116