Gary Owen Starts Beef With T.I., Kim Kardashian, Kodak Black, Delta Airlines + Everyone Else

Sinek Us
Sinek Us

CTG is having the time of his life laughing and that’s funny cause he’s mr. Pro Black.

Hace 7 horas
Aaron Sears
Aaron Sears

Bro Gary is so underrated, like he’s legitimately funny literally hysterical

Hace 20 horas
Riley Freeman
Riley Freeman

Duval killed me dawg 😂😂😂

Hace 3 días
Daniel Al
Daniel Al

Gary don't take himself serious.. dope

Hace 3 días
redic richardson
redic richardson

he definitely promoted the trap

Hace 3 días
redic richardson
redic richardson

gary owens funny asL

Hace 3 días
M Valaz
M Valaz

Yo this guy is hilarious 😆 He like that funny uncle that everyone wants to be around with

Hace 4 días
K T
K T

Its July...... who finally watch The Trap???

Hace 4 días
Fred Kollock
Fred Kollock

Yo he funny af didn’t even realize till this interview 😭😭😭

Hace 4 días
Jimmy
Jimmy

Wow this dude, got me laughing in the car looking crazy !

Hace 5 días
William Cortelyou
William Cortelyou

Gary Owens wife has some BIG ol tiddies! Well done bro!

Hace 5 días
The Lee's
The Lee's

I LOVE GARY OWENS!!!! HILARIOUS!!!!!!!

Hace 5 días
fluid creativity
fluid creativity

34:55

Hace 5 días
benniec14
benniec14

I found "The Trap" here on youtube! . . . for free!!! LOL! Watched 10 min . . . not a bad watch!!

Hace 6 días
Black Man Rising
Black Man Rising

Who asked her for her ticket and why did she feel the need to comply?

Hace 7 días
Breezy B
Breezy B

I never really liked Bill Cosby or Chris rock like that 🤷🏾‍♀️

Hace 7 días
blahblahblah
blahblahblah

I'm shocked no one in the comments called him out. Y'all get mad at other whites for watching the NFL and ignoring what happens to blacks off the field, but y'all not mad at him? SMH. He basically said, "a black man's life isn't worth me missing football." So many fake ppl who only follow hashtags out there. Be consistent...

Hace 7 días
Riley Freeman
Riley Freeman

blahblahblah daanmmm what a reach 😂😂😂😂

Hace 3 días
tesc 1111
tesc 1111

don't act like all black men stopped watching football after the kap ordeal

Hace 3 días
Vaden85
Vaden85

Kodak is such a damn clown

Hace 8 días
Sharon Byrd
Sharon Byrd

Damn, still laughing. Went back

Hace 8 días
Ardeshia Decker
Ardeshia Decker

I loved The Trap

Hace 8 días
rosy GUIZAR
rosy GUIZAR

“Whateva, whateva” 😂😂😂

Hace 8 días
Wayne Ranson
Wayne Ranson

Gary said "the hate is real in here". This man is funny.

Hace 8 días
Betty black. Black
Betty black. Black

GARY IS A BLACK AFRICAN MAN IN MY BOOK. I LOVE YOU GARY. NO DISREPECT TO YOUR AFRICAN QUEEN. 😃 😃 😃

Hace 8 días
Jaquan Howze
Jaquan Howze

He said you were awesome in the trap 😂😂😂💀💀💀

Hace 9 días
gustavo galvan
gustavo galvan

Gary Owen has some gay mannerisms. sus

Hace 9 días
Kenneth Lucas
Kenneth Lucas

Do us a favor... SHUT UP!!

Hace un día
Sharon Byrd
Sharon Byrd

OMG. This shit funny

Hace 9 días
K Trigs
K Trigs

5:53 Especially Michelle?! Why especially Michelle? She's not ghetto at all! Ugh! SMH

Hace 9 días
Yajo 89
Yajo 89

She grew up in the ghetto you know that right?

Hace 7 días
LotusFlowerBomb80 LotusFlowerBomb80
LotusFlowerBomb80 LotusFlowerBomb80

K Trigs , because she grew up on the Southside of Chicago, Englewood. Barack grew up w/ his White Grandparents in Hawaii.

Hace 9 días
K Trigs
K Trigs

8:11 5:40 I'm dead 😂💀

Hace 9 días
K Trigs
K Trigs

7:52 Agreed! I said the same thing.

Hace 9 días
SRA Group
SRA Group

This is funny af!!!!! 😂😂😂

Hace 10 días
black king
black king

Black women see a non-black guy married or in any sort of relationship with a black woman ,they go this guy is my favorite just because he is with a black woman .black women see a very talented and good black man with a non black woman ,they go ,how can you ? your momma is black ,I don't like him like that blablabla...lol .Loving on this dude just because his wife is black. you talk about an insecure, self-hating group of people . His dumb wife was sitting on camera calling a black man the N word on his behalf .plenty other racist things he said too . dysfunctional folks would love being insulted as long as you marry one of them .pathetic!!!!!

Hace 10 días
Shandreia Copeland
Shandreia Copeland

Gary is a Trump supporter.

Hace 10 días
black king
black king

you are positively standing out here sis .all other sisters are loving this racist dude just because his wife is black

Hace 10 días
nkululeko freedom
nkululeko freedom

Gary my fav right now 😂😂😂

Hace 10 días
S.D. Shorter Shorter
S.D. Shorter Shorter

The Trap was one of the worst movies EVER made by black artistry. Production quality and story line was super codeine special

Hace 11 días
S.D. Shorter Shorter
S.D. Shorter Shorter

Comedy Great

Hace 11 días
Will Mills
Will Mills

I love this dude! Funny as 3 hells.

Hace 11 días
FBGM. JOEY
FBGM. JOEY

this is how many times gary mentioned the trap

Hace 12 días
Ryan Torrez
Ryan Torrez

Gary looks like Scott Storch with the shades on..... IMO.... 😂😂😂

Hace 12 días
Cesar Arana
Cesar Arana

I ended watching the trap after this podcast lol

Hace 12 días
Hanzo Zer0
Hanzo Zer0

Gary is ALWAYS invited to the BBQ.

Hace 13 días
Dakendra Waites
Dakendra Waites

Yea the Trap was terrible 😂😂

Hace 14 días
LadyKane7
LadyKane7

Kodak yak can't fix his mouth to call anyone ugly. He needs to stay in his mumbling lane. At least T.I. can conjugate full sentences and use big words. Lol.

Hace 14 días
Brian Price
Brian Price

Andrew Schulz is not funny, sorry, not sorry

Hace 14 días
J Dolo
J Dolo

Kodak black gay! He gay!

Hace 14 días
J Dolo
J Dolo

Okay blackstreet...aiight. Doooooh daddadooop dadooop 😙! Silk and shy. Ouuuuuuoo!

Hace 14 días
Efrain Sanchez
Efrain Sanchez

Charlamine Yyeeaaaaa Yyeeaaaaa hahahah

Hace 14 días
Kim Gibbons
Kim Gibbons

The Breakfast Club has had some really funny interviews this has got to be the funniest 😂💀💀

Hace 14 días
Sarah Douglas
Sarah Douglas

This might be the best breakfast club ever along with the Lil Duval interview with the real sidechicks of charlotte haha !!!

Hace 15 días
Riley Freeman
Riley Freeman

Sarah Douglas your fine ass what’s your IG 😂

Hace 9 días
Tony Tone
Tony Tone

Omg this dude is hilarious

Hace 15 días
VJ M
VJ M

34:50

Hace 15 días

A continuación

BROWN SKIN GIRL

4:09

BROWN SKIN GIRL

Beyoncé - Topic

Vistas 1 616 649

HE WAS CAUGHT SAYING THIS ABOUT HER!!

4:21

HE WAS CAUGHT SAYING THIS ABOUT HER!!

David Dobrik

Vistas 5 163 273

Oopsie

11:14

Oopsie

PewDiePie

Vistas 4 628 089

REALISTIC CREEPY BUG PRANK!

15:17

REALISTIC CREEPY BUG PRANK!

Unspeakable

Vistas 2 038 168

Beth Chapman Memorial Service

1:55:03

Beth Chapman Memorial Service

WGN America

Vistas 1 879 566