No video

Juice WRLD - "Rich And Blind" (Official Audio)

hubba456
hubba456

Showed this to a gay kid... He’s still gay but the songs fire🚫🧢

Hace 7 horas
RT Luke Perez
RT Luke Perez

2:37 facts😪😪😪

Hace 7 horas
Buzzlightyear
Buzzlightyear

420 1/15/19

Hace 15 horas
Ethan Tait
Ethan Tait

juice WRLD fuck good song

Hace 17 horas
Xxx999shit 0
Xxx999shit 0

Juice I love u ❤️😭

Hace un día
xBrecci X slaysx
xBrecci X slaysx

RIP Uzi he quit making music 😢

Hace un día
박민수
박민수

who is still listening this in 2019?

Hace un día
Hunter Taylor
Hunter Taylor

16 million views but not 16 million likes huhh ?

Hace un día
Anaida ASMR
Anaida ASMR

he is the best i love you xxx

Hace un día
Dezz Foster
Dezz Foster

good song

Hace un día
Ruben Wientjes
Ruben Wientjes

Good Music like Is one cookie

Hace un día
ACKBOS Ciarmataro
ACKBOS Ciarmataro

If your a real fan.of xxx You will like my comment

Hace un día
ChoppaJayy Vevo
ChoppaJayy Vevo

one of our last legends left other than xxx, and couple others such as uzi , thug

Hace un día
kaine petrie
kaine petrie

song gives me shivers , its so right and is moving as hell

Hace 2 días
myneckisnormal
myneckisnormal

Rip X 😔💔💔

Hace 2 días
mr. man guy
mr. man guy

"Keep my eyes in the sky cause thats were im going"

Hace 2 días
The Legend 27
The Legend 27

heart breakin lyrics💔

Hace 2 días
xMattDaBoss B.
xMattDaBoss B.

You all jinxed juice dying

Hace 2 días
the alpacaman
the alpacaman

What

Hace 2 días
bzbsb nsnsmd
bzbsb nsnsmd

After the song , i shouldn't read his mind!

Hace 2 días
Jake's GamingChannel
Jake's GamingChannel

Hace 2 días
ADMIR
ADMIR

My man didn't update his ig

Hace 2 días
캇스
캇스

Still listening this till 2019

Hace 3 días
Ungster_22
Ungster_22

Juice > Lil Skies

Hace 3 días
Damara Paulsen
Damara Paulsen

dam I love this song

Hace 3 días
Anthony Jacquez
Anthony Jacquez

Did u just rime pourpous with pourpous🙄🙄🙄🙄🙄 NOOOOOOB JK love u juice

Hace 3 días
dr.savege 1
dr.savege 1

y r we born then we die?

Hace 3 días
Makydha Roy
Makydha Roy

Preach!!!

Hace 3 días
Azumic
Azumic

I play this song every other day. 🔥

Hace 3 días
aymen haddadi
aymen haddadi

FUCK HER FIRST

Hace 3 días
aymen haddadi
aymen haddadi

brev nigga

Hace 3 días
ashley stirtmire
ashley stirtmire

Deep as hell to me :( sniffs 😿😞

Hace 4 días
Anonymous
Anonymous

Saw two exact same comments back to back lmfao. Both asking for likes btw

Hace 4 días
Mr. OrangePanda
Mr. OrangePanda

Why is My knee dancing? 🤔

Hace 4 días
Undead Rapt3r
Undead Rapt3r

Like if juice wrld better than drake

Hace 4 días
FuZion Unicorn
FuZion Unicorn

Why do we live to die that’s a good ass question bro

Hace 4 días
Evan Rossignol
Evan Rossignol

I felt the lowest of the low... so relateable

Hace 4 días
beau Tucker
beau Tucker

Rich and blind is a good song

Hace 4 días
TSM_MagicMushroomsMB
TSM_MagicMushroomsMB

mahn

Hace 4 días
Jynxy -
Jynxy -

Listening to this in January (5 months after X's death) and this shit hit even harder. Rest In Peace legend. Hope nothing happens to Juice WRLD. We've already lost too many legends.

Hace 5 días
Azuraion
Azuraion

Feeling the lowest of the low since August.. I just want my dad back, and MS to not exist.. This song meant a lot to me when it came out, and now, even more.. I find solace in your music, Juice. I know no one will read this or really care.. But I had to get it off my mind. Love from a random girl in Australia

Hace 5 días
Nikki G
Nikki G

OMG march 11th is my birthday!!! big fan juice wrld

Hace 5 días
Judith Martinez
Judith Martinez

heat🤤🙌

Hace 5 días
Nathan Andrews
Nathan Andrews

Still love this song and Juice Wrld himself

Hace 5 días
moonthegoon
moonthegoon

“Like if juice wrld is better than _________” comments are trash af

Hace 5 días
Chase Terry
Chase Terry

Juice wrld..your a legend be careful my boy

Hace 5 días
Dillyw12
Dillyw12

Next X?

Hace 5 días
JuanPablo Jimenez
JuanPablo Jimenez

wtf

Hace 6 días
Casey Chung
Casey Chung

JUICE DONT LEAVE US WE WILL KILL IF YOU GO :(

Hace 6 días
Brody Anthony
Brody Anthony

XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX

Hace 6 días
Kraken
Kraken

DINAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Hace 6 días
Coco The hamster
Coco The hamster

I can’t get over this song

Hace 6 días
Sharpshotz Gaming
Sharpshotz Gaming

*We love the instrumentals :D*

Hace 6 días
XkillZjoyZ Silva
XkillZjoyZ Silva

:(

Hace 6 días
RandomFanAccount
RandomFanAccount

"You ain't gon see me in no wooden box" Let's pray we don't

Hace 7 días
RandomFanAccount
RandomFanAccount

Keeping it real

Hace 7 días
Eperezd Clan
Eperezd Clan

2019 anyone?

Hace 7 días
Sandra Kvasnica
Sandra Kvasnica

xxx is the best and always will be the best rip xxx😫😫😫😫🤧🤧🤧😇😇

Hace 7 días
Lil drag
Lil drag

You all going to hell with Uzi and juice wrld

Hace 7 días
Djpandaboy5529 _
Djpandaboy5529 _

Man this song makes me go back to my old days were i still see x and lil peep alive also my gramma miss them so much

Hace 7 días
Double H
Double H

real shit my bro

Hace 7 días
Yvng Trill
Yvng Trill

2019 still jamming

Hace 7 días
Yung J
Yung J

Juice inspired me to rap , he is such a interesting artist , he’s unique , his music makes it seem it has feeling

Hace 7 días
Alias Shepard
Alias Shepard

One of the Best

Hace 8 días
elizabeth mann
elizabeth mann

omg do a song w lil uzi

Hace 8 días
Mocyli i
Mocyli i

Fire🔥🔥🔥

Hace 8 días
Buddy White
Buddy White

Shout out to the laced pilled an the ppl who buy um on purpose

Hace 8 días
Ashton England
Ashton England

📂Documents └📁Music └📁Juice WRLD └📁 Bad Songs └⚠️ This folder is empty

Hace 8 días
TheComParts Of Legend
TheComParts Of Legend

XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXXX XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX TTTTTTTTTTTTTT TTTTTTTTTTTTTT TTTTT TTTTT TTTTT TTTTT TTTTT EEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEE EEEE EEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEE EEEE EEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEE NNNN NNNN NNNNN NNNN NNNNNN NNNN NNNN NN NNNN NNNN NNNNNN NNNN NNNN TTTTTTTTTTTTTT TTTTTTTTTTTTTT TTTTT TTTTT TTTTT TTTTT TTTTT AAA AAAAA AAA AAA AAA AAA AAAAAAAAAA AAA AAA AAA AAA CCCCCCCCCCCC CCCCCCCCCCCC CCCC CCCC CCCC CCCC CCCC CCCCCCCCCCC CCCCCCCCCCC IIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIII OOOOOO OOOOOOOO OOO OOO OOO OOO OOO OOO OOO OOO OOO OOO OOOOOOOO OOOOOO NNNN NNNN NNNNN NNNN NNNNNN NNNN NNNN NN NNNN NNNN NNNNN NNNN NNNN

Hace 8 días
GucciPlay
GucciPlay

*sdad*

Hace 8 días
Nickstar
Nickstar

WHY ARE ALL COMMENTS LIKE IF ?!

Hace 9 días
Brasaya Wiley
Brasaya Wiley

😊

Hace 9 días
HSO Carnage
HSO Carnage

If u ever need to talk to anyone u can text me on Snapchat @newmoney1098 I’m here for support

Hace 9 días
Gabriel Marcin
Gabriel Marcin

Who else thought this was a lyric prank

Hace 9 días
NiteMare Gaming _
NiteMare Gaming _

Same now that x is gone we got you. Coming out with some new hits?

Hace 9 días
Zacky Soto
Zacky Soto

Songs 🔥

Hace 9 días
FB _ Blitz
FB _ Blitz

Like if juice is better than lil uzi vert

Hace 9 días
Omni Boi
Omni Boi

https://www.youtube.com/watch?v=y_nBmOTSCTo

Hace 9 días
Legend MeDat
Legend MeDat

2 mil subs finally

Hace 10 días
Potato chips are GUUD
Potato chips are GUUD

"I know I have a purpose, But I don't see the purpose."

Hace 10 días
Lol's Mula
Lol's Mula

Found this song right after my birthday! June 18. Right after X died.😥☹️😢😩

Hace 10 días
LEGENDARY SUPER SAYIAN BROLY
LEGENDARY SUPER SAYIAN BROLY

R.I.P lil peep

Hace 10 días
Panda Spice
Panda Spice

Bruh xxxtentacion ain’t dead he’s in is his energy is around us

Hace 10 días
Vampy Bampy
Vampy Bampy

Love you dude, Keep doing our thing. Talk about what matters and speak from your heart. Thank you for doing what you do. Much respect and good vibes your way❣️🌈

Hace 10 días
Shayan Shabib
Shayan Shabib

Guys we have to protect him!! We lost Xxxtentacion. We lost Lil peep. We lost Biggy. We can't loose him!!

Hace 11 días
Batkfc_Savagey_Jaden Lil Uzi Xxx
Batkfc_Savagey_Jaden Lil Uzi Xxx

Long live Jahseh

Hace 11 días
PathHits
PathHits

*still on replay 2019* 😞

Hace 11 días
akward haha
akward haha

Make this button blue if u aren't gay ⬇

Hace 11 días
Terri.K
Terri.K

I love him sm

Hace 11 días
Jeremiah St. John
Jeremiah St. John

Like if juice wrld a legend

Hace 11 días
Jacob Graves
Jacob Graves

What an absolute God

Hace 11 días
Aycex
Aycex

dis relates to me bruh

Hace 11 días
ookay diplo
ookay diplo

Blind

Hace 12 días
DAMIEN BIGGUMS
DAMIEN BIGGUMS

can anyone actually answer that for me because i’m depressed af

Hace 12 días
Oof_Owen Roblox
Oof_Owen Roblox

I swear if juice wrld dies I’m done with everything. We can’t lose him. 😕😕

Hace 12 días
Oof_Owen Roblox
Oof_Owen Roblox

OMFG HOW CAN HE MAKE A SONG SO FUCKINGGGGGGGGN GOODNCIDFHUDHFUDHFURBFYBRFD

Hace 12 días
Jules Vitnasso
Jules Vitnasso

Juice Wrld is the most underrated rapper out there

Hace 12 días
Brayden Ranahan
Brayden Ranahan

[Chorus] Say they wanna read my mind They really wanna read my mind Telling you right now, all you'll find Is a lost soul, rich and blind They say they wanna read my mind Do you really wanna read my mind? I promise, all that you will find Is a lost soul, rich and blind [Verse 1] I know I have a purpose, but I don't see the purpose They tell me the death of me gon' be the percys I know they laced pills, I bought them on purpose Life's unreal when death's uncertain It's funny how the blessed ones had the most curses Heart falling to the floor if we lose another person Take three more, I swear it's worth it But it ain't no world tour if I'm laying in a hearse I remember losing little bro, he laying in the dirt Now I'm bound to drop a tear or two on every single verse Good terms, bad terms, when they die, it's the worst Sometimes when I'm high, I feel high in reverse I ain't going out like that, you fuck with me, you get the worst You ain't gon' see me in no wooden box, I'm gonna shoot 'em first I promise y'all I'm finna touch the world, yeah, I'ma touch the Earth But hold on, your girl on my line, I think I may just fuck her first Yeah, gotta have some crude humor Just to keep a good vibe going, keep the song grooving So all my money longer, shout out bro Uzi Keep my eyes in the sky 'cause that's where I'm moving [Chorus] Say they wanna read my mind They really wanna read my mind Telling you right now, all you'll find Is a lost soul, rich and blind They say they wanna read my mind Do you really wanna read my mind? I promise, all that you will find Is a lost soul, rich and blind [Post-Chorus] Is a lost soul, rich and blind Blind, blind, blind [Verse 2] This is dedicated to you if you felt the lowest of the low I know how it feels, you don't wanna struggle anymore Used to ball hard, ain't no triple-doubles anymore Bitch, I'm talking 'bout my tears Turned around and faced my fears I haven't felt this low in years We die in three like musketeers Ain't too many real niggas left in here R.I.P. to all my peers Smoking loud pack, what you say? I can't hear But I still hear the fallen ones in my ears Why, why do we live to die, die? When it's my time, time, time I'll leave behind my end, my thirteen reasons why [Chorus] Say they wanna read my mind They really wanna read my mind Telling you right now, all you'll find Is a lost soul, rich and blind They say they wanna read my mind Do you really wanna read my mind? I promise, all that you will find Is a lost soul, rich and blind [Post-Chorus] Is a lost soul, rich and blind Blind, blind, blind [Outro] Daytrip took it to ten

Hace 12 días
Chukwunonso Uzoma Eze
Chukwunonso Uzoma Eze

Tay K and Juice Wrld to collab like if u agree

Hace 12 días
Lil Ax
Lil Ax

the voice of juicie wrld is similar to that of post malone

Hace 12 días
Aaron W
Aaron W

leave behind his 13 reasons why, he tlkn bout killin himself

Hace 13 días

A continuación

Hope
Hope

XXXTENTACION

Hace 10 meses