Logic - Icy ft. Gucci Mane (Official Video)

  • Publicado el Hace un mes

    LogicVEVOLogicVEVO

    duración: 4:51

    Stream "Icy" ft. Gucci Mane here: Logic.lnk.to/Icy
    Follow Logic:
    instagram.com/logic/
    twitter.com/logic301
    facebook.com/logic/

    Music video by Logic performing Icy. © 2019 Def Jam Recordings, a division of UMG Recordings, Inc.
    vevo.ly/U3RSlD

Dana Spielman
Dana Spielman

Ok youre all probably too young to remember...but Gucci Mane had a song called Icy. I thought theyd sample that for this one.

Hace 4 horas
Troll Hordur
Troll Hordur

After making homicide and then collaborating with Gucci mane isn’t that extremely hypocritical.

Hace 7 horas
Troll Hordur
Troll Hordur

But Gucci mane still has good flow and it does not seem like he’s still a mumble xan rapper

Hace 7 horas
SDE Group
SDE Group

Logics parody rap is back on track, he should do one with Lil Dicky.

Hace 9 horas
Davion Givens
Davion Givens

Too much ice 🥶🥶🥶🥶🥶🥶

Hace 14 horas
ShyGuy Gaming
ShyGuy Gaming

producer :how much ice do you wanna show? logic and gucci mane: yes

Hace un día
Gregory Bernard
Gregory Bernard

Perfect video for that rap, Logic you are a genius

Hace un día
YACKERsayzbullshit
YACKERsayzbullshit

Imagine being outrapped by Gucci mane.

Hace un día
Steve Sequeira
Steve Sequeira

Gucci Mane doesn't realize he is dissed at the same time 😂😂

Hace un día
Caleb Roach
Caleb Roach

When you finish a heist in GTA V

Hace un día
Kelly Ard
Kelly Ard

He is too smooth 🔥👀😜🎶🔥

Hace un día
Brandy Crystal
Brandy Crystal

So much talent on one track, this goes in soo hard! Logic aint like these SLim Jesus lames who just be goin viral by usin *Authentic* *views* *com* to get they views up and go viral... SMH

Hace un día
Yijie Yap
Yijie Yap

This song needs so much more views

Hace un día
blacksupreme777
blacksupreme777

COMPATIBUHH

Hace 2 días
I Do Basketball
I Do Basketball

Funny af

Hace 2 días
Martin Montes
Martin Montes

😂 everytime i buy something i shouldn't this song pops up in my head " im icy " now

Hace 2 días
John Doe
John Doe

Lol

Hace 2 días
DNA Official
DNA Official

I dont even listen to logic that much but this song is just dope as fuck no cap.

Hace 2 días
I Do Basketball
I Do Basketball

🖕Right back to Marty fuck that two 🖕🖕

Hace 2 días
DrunqR
DrunqR

I’m cLeAn

Hace 2 días
KidK3
KidK3

He's ICY like their hearts

Hace 2 días
AnonYmiT33
AnonYmiT33

I love this funny shit! Skills, plus reminds me of a Dolemite movie...

Hace 2 días
RIP ETIKA
RIP ETIKA

Cringey

Hace 2 días
Diamond VXV
Diamond VXV

Me: Ok, it is a joke about mumble rappers Another people after 3 months: IT IS A JOKE ABOUT MUBMLE RAPPERS!!! 1000 likes Me:?

Hace 2 días
Diamond VXV
Diamond VXV

Joyner Lucas ft. Logic: ISIS Logic ft. Gucci Mane: Icy Gucci Mane ft. Joyner Lucas: ?

Hace 2 días
Magic Wizard
Magic Wizard

Who came from Zenitsu EDITS?

Hace 2 días
Derek Brumley
Derek Brumley

Is this the future? Corny rappers sounding like fairy's and rapping words they cant spell and what's up with logic taking selfies like a 15 year old girl I mean this is not a manly business anymore

Hace 2 días
anonymous98235
anonymous98235

I like his old hair more

Hace 2 días
Waggish Cape
Waggish Cape

4:10 My boy Logic is really doing his best not to laugh or smile.

Hace 3 días
Jetisonne
Jetisonne

The "lil Mosey" jacket makes this so much funnier lmaoo

Hace 3 días
Chris Maida
Chris Maida

Listen for my cry for help please I beg you

Hace 3 días
Chris Maida
Chris Maida

Put me on I don’t know my dad my mom or my family plz let me know I beg you

Hace 3 días
Aidan Santos
Aidan Santos

Coming down from the hood like a news reporter IM ICY

Hace 3 días
Alec Deslauriers
Alec Deslauriers

IIICCCCYYY

Hace 3 días
xristina s
xristina s

This is my guilty pleasure!

Hace 3 días
NuXe_Allianz
NuXe_Allianz

😂 😂 😂 😂

Hace 3 días
gavin james
gavin james

I imagine my teddy bear singing that verse...

Hace 3 días
xZotic Blight
xZotic Blight

LMAO a hummer xD

Hace 3 días
AlPlayz
AlPlayz

gucci ruined this song

Hace 3 días
fahmid xavier
fahmid xavier

5 year old me:*washes hands I'm CLEAN

Hace 3 días
Ray Wanna wanna be Mc
Ray Wanna wanna be Mc

https://youtu.be/zLlskM33v18

Hace 3 días
Down the Drain
Down the Drain

When the quite kid tries dissing: 0:50

Hace 4 días
JAKE THE SNAKE
JAKE THE SNAKE

i'm annoyed that he gets the top teeth gets molded but the grills are on the bottom teeth

Hace 4 días
Ladiesman Gaming
Ladiesman Gaming

Logic feat Spaghetti 3:36

Hace 4 días
Kobey Silver
Kobey Silver

Fuck with logic but gucci had the better verse on this one homie 🤷🏼‍♂️

Hace 4 días
belal beydoun
belal beydoun

Why does logic look like he’s in gta 5

Hace 4 días
juss chiillin
juss chiillin

Gucci is garbage...

Hace 4 días
Anthony Meszaros
Anthony Meszaros

HILARIOUS BRO

Hace 4 días
Ellie
Ellie

Damn I'd be excited too if I could get a car like that

Hace 4 días
skitso the3rd
skitso the3rd

Did they give you back your stuff

Hace 4 días
Sultan Abdullah
Sultan Abdullah

did ICY/ i see why part remind anyone of em's lyrics in the ringer "You won't ever see Em icy, but as cold as I get on the M-I-C"

Hace 4 días
G Z P
G Z P

Im a bad madafackaaaa

Hace 4 días
Steven Kay
Steven Kay

This is the sorriest gayest rapper I ever seen

Hace 5 días
SKD_ Cascade
SKD_ Cascade

Steven Kay wow ur dumb

Hace 4 días
Slasher Dynamite
Slasher Dynamite

Logic: I’m icy, I’m- *iDubbbz bursts through the the door.* iDubbbz- I’m Gay!

Hace 5 días
Diamond VXV
Diamond VXV

Underrated

Hace 2 días
Spider Assassin 22
Spider Assassin 22

I wanna be gay cuz he fucked and I wanna savour it Makes me cry every time

Hace 3 días
Po1SoNouS
Po1SoNouS

Who needs "ice" when you got BARS like Logic? 🔥🔥🔥

Hace 5 días
Viviane A
Viviane A

Quero casar com esse rapper é isso 🇧🇷🇧🇷🇧🇷

Hace 5 días
Tyler Zander
Tyler Zander

Is that the same guy from the Everyday video?

Hace 5 días
the captain
the captain

Was leafy ft in this music?

Hace 5 días
Undead Spartan
Undead Spartan

What the actual fuck🤣

Hace 5 días
TMS Bon
TMS Bon

Wtf is this? I love logic's music , but like....

Hace 5 días
Fernando Jimenez
Fernando Jimenez

TMS Bon theres a big meaning behind it bro gotta listen closely and watch the video carefully

Hace 2 días
Shemar Wallace
Shemar Wallace

Gucci came(pause) a long way

Hace 5 días
Damian Elsbury
Damian Elsbury

lester killed that intro.

Hace 5 días

A continuación

Logic - Homicide ft. Eminem

7:13

Logic - Homicide ft. Eminem

LogicVEVO

Vistas 35

Joyner Lucas ft. Logic - ISIS (ADHD)

4:05

iPhone 11 Pro DROP Test! Worlds Toughest Glass!

11:33

iPhone 11 Pro DROP Test! Worlds Toughest Glass!

EverythingApplePro

Vistas 2 392 068

Logic, Marshmello - Everyday

10:02

Logic - Take It Back

2:30

Logic - Take It Back

LogicVEVO

Vistas 27

Logic - Homicide (feat. Eminem) (Official Audio)

4:06

Logic - Keanu Reeves (Official Audio)

3:46

Logic - Keanu Reeves (Official Audio)

Visionary Music Group

Vistas 23

Logic Freestyles Over Classic Hip Hop Beats!

9:12

Logic Freestyles Over Classic Hip Hop Beats!

Power 106 Los Angeles

Vistas 10

Logic - No Pressure Freestyle

3:22

BobbysWorld Ep. 1

28:06

BobbysWorld Ep. 1

BobbysWorld

Vistas 858

Logic - Contra

3:39

Logic - Contra

LogicVEVO

Vistas 10

Logic - Flexicution

3:19

Logic - Flexicution

LogicVEVO

Vistas 16

Logic On Meeting Eminem

9:24

Logic On Meeting Eminem

H3 Podcast Highlights

Vistas 2