Murda Beatz - Shopping Spree (feat. Lil Pump & Sheck Wes) [Official Music Video]

  • Publicado el Hace un mes

    MurdaBeatzVEVOMurdaBeatzVEVO

    duración: 2:53

    SHOPPING SPREE (feat. Lil Pump & Sheck Wes) available now: smarturl.it/ShoppingSpreeMB
    Spotify: smarturl.it/ShoppingSpreeMB/s...
    Apple Music: smarturl.it/ShoppingSpreeMB/a...
    iTunes: smarturl.it/ShoppingSpreeMB/i...
    Follow Murda Beatz:
    Website: www.murdabeatz.com/
    Instagram: instagram.com/murdabeatz
    Twitter: twitter.com/murdabeatz
    Facebook: facebook.com/MurdaBeatzz
    SoundCloud: soundcloud.com/murdabeatz9
    Directed & Edited by Dan Streit
    Shot by Tanner Hall
    Produced by Satien Mehta
    Styled by: Sebastian Day
    Commissioned by: Vincenza Conticchio
    #ShoppingSpree #MurdaBeatz #LilPump #SheckWes
    Music video by Murda Beatz performing Shopping Spree. © 2019 Interscope Records
    vevo.ly/X5EiuL

shawnandhiscamera
shawnandhiscamera

Been waiting for this since the leak 🙌🏼

Hace 10 horas
Chris Hendricks
Chris Hendricks

Crap!!!

Hace 15 horas
L'Alien Non-Binaire
L'Alien Non-Binaire

HE SHOULD BUY TO HIMSELF SOME ENGLISH CLASSES

Hace 16 horas
chinese man
chinese man

i fell bad for the lady of the dog

Hace 16 horas
Miles Loves The Hype
Miles Loves The Hype

People making jokes about 1:35, but little did they know, he is rocking a Minnesota sweatshirt.

Hace 18 horas
Igor kremer
Igor kremer

Put it on 1.5

Hace 20 horas
Hello Lol
Hello Lol

I miss old pump

Hace 21 un hora
Çekmece Boyz
Çekmece Boyz

I just want old pump cuz...

Hace 21 un hora
J Banz The Great
J Banz The Great

Sister: **snitches** Mom: 1:35

Hace 22 horas
Scoop Tastic
Scoop Tastic

No one: Girl with new weave : 2:25

Hace 23 horas
cap it off music
cap it off music

What's Up Music Lovers !!! Vibe with Cap Dog on Spotify, Cap Dog-Topic on YouTube, Check me out on all Platforms !!! Cap It Off volume 1, Capsize-em, !!! Check Out Some Real Sh**,,, Peace and Much Luv....

Hace 23 horas
DELES
DELES

Bruh im getting fat nick vibes from this lmao finally

Hace 23 horas
Arda Çorbacı
Arda Çorbacı

Never send lil pump to shopping

Hace un día
OneBoy
OneBoy

Thanos: 😋🍴🍲 Captain Marvel: 1:35

Hace un día
lil dikey
lil dikey

Shopping spree ohh yeah

Hace un día
Чарли Принц
Чарли Принц

Топ песня как всегда 22092019

Hace un día
Godwin Kadiyam
Godwin Kadiyam

Lil pump-fell of Sheck wes-blowing up

Hace un día
La historia de un manco
La historia de un manco

Cuando estoy solo en la casa Mi tio el santiagueño: 1:35

Hace un día
Kerby Gonzales
Kerby Gonzales

F LAZADA

Hace un día
Kerby Gonzales
Kerby Gonzales

Shoppe shoppe

Hace un día
Gyulai Bence
Gyulai Bence

The kid with the beats prolly doesn't know that with that amount of cash he could buy a house, or at least a hundred of beats

Hace un día
Данил Зарубин
Данил Зарубин

Some... 1:35 Body was told me the world is gonna roll me

Hace un día
Eazuha
Eazuha

stupid boy he can buy 10 beats

Hace un día
Rubixx
Rubixx

Forgot this nigga existed till I randomly thought, what the fuck happened to lil pump at 3:13 am

Hace un día
Iyrical Estela
Iyrical Estela

Shoppin Spree 🔥✌😆😆 Lil Pump: Uhh ✔

Hace un día
Just Lixdy
Just Lixdy

This reminds me of shitty YouTubers disstracks

Hace un día
Amarux XD
Amarux XD

I love this song 😍

Hace un día
lilzero
lilzero

Murda how to beat like u?

Hace un día
Jbr killer
Jbr killer

there one thing mnye cant buy for sure happines and not flex bcs internet likes it

Hace un día
Mel Martinez
Mel Martinez

Hahahaha

Hace un día
Milk and Homie
Milk and Homie

I hate that this is kinda fire

Hace un día
MangoOtaku
MangoOtaku

Lmaoooo brrr

Hace un día
Dawn S.
Dawn S.

This song is ensane

Hace un día
superduperboyx
superduperboyx

tHE KID got the BEST deal out of all of this.. cause his Beatz was prob just a couple hundred bucks.. but got 100k for them.

Hace un día
Фотихбек Отабоев
Фотихбек Отабоев

When you found randomly 5 bucks in the old jacket

Hace un día
Be Normal
Be Normal

2:14 when your white homie hears lit beats

Hace un día
elias bouzrouti
elias bouzrouti

is crazy ¡¡¡¡

Hace un día
vBATISTAv
vBATISTAv

Wanna go shopping

Hace un día
Saprui
Saprui

1:35 when the class clowns suspension ends

Hace un día
Yung Space
Yung Space

Imagine pump wanted something else but just settled on the baby

Hace un día
Cøcø -w-
Cøcø -w-

1:35 "SOMEBODY ONCE TOLD ME THE WORLD IS GONNA ROLL ME"

Hace un día
Bobbie Hall
Bobbie Hall

I wanna hang out with lil pump!!!😁😁🇺🇲🇺🇲

Hace un día
hehe booii
hehe booii

Fucking trash

Hace un día
Holy Fvck
Holy Fvck

Lil Bae's flow :)

Hace un día
Zane Aldaz
Zane Aldaz

This videos aesthetic is very unoriginal. Pemex by Shakewell and Fat Nick did it first.

Hace un día
Zev Love X
Zev Love X

This should've been Sheck's song

Hace un día
LMG DON
LMG DON

Underated i can proudly say here before 10 mil

Hace un día
IG SPOOKS
IG SPOOKS

I remember when this video got 26 views there is only 35 comments

Hace 2 días
Kool Chain
Kool Chain

Lil pump🔥🔥🔥😍😍😍

Hace 2 días
Knee Ger
Knee Ger

Little brother: *lies to parents about how i hit him* Me: 1:35

Hace 2 días
Just Die
Just Die

murda's lowkey channel fucked up this good video

Hace 2 días
David Nej
David Nej

the wheelchair killed me

Hace 2 días
Lyam Lexa
Lyam Lexa

Where the fuck those money came from?

Hace 2 días
Gavin Wagner
Gavin Wagner

Fucking shit sucks

Hace 2 días
Stiz anley
Stiz anley

Hilarious

Hace 2 días
Theslayer360
Theslayer360

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hace 2 días
rodney storm
rodney storm

lil pump looks like a grandma bruh

Hace 2 días
Luca H
Luca H

Gun Enthusiast: *Legaly buys AR-15 for his collection* Democrats: 1:35

Hace 2 días
Chris Chris
Chris Chris

sheck wes carrying lil pump

Hace 2 días
Race Welborn
Race Welborn

He pronounces his words

Hace 2 días

A continuación

Murda & Ezhel - Aya (prod. Spanker)

3:08

The Hidden Secrets Of Area 51

17:50

The Hidden Secrets Of Area 51

BuzzFeed Unsolved Network

Vistas 1 936 436

DaBaby - Intro (official music video)

3:00

Snavs & Fabian Mazur - Murda

3:35

Snavs & Fabian Mazur - Murda

Trap Nation

Vistas 5

Prince Ocki - Murda

2:45

Prince Ocki - Murda

Prince Ocki

Vistas 569

[MV] Chancellor(챈슬러) _ MURDA (Feat. Dok2)

3:24

Yulian - MURDA

2:25

Yulian - MURDA

Yulian

Vistas 961

David Bisbal, Alejandro Fernández - Abriré La Puerta

3:38

Tainy, Anuel AA, Ozuna - Adicto (Official Video)

4:52

Miley Cyrus - Slide Away (Official Video)

3:52

Miley Cyrus - Slide Away (Official Video)

MileyCyrusVEVO

Vistas 16 750 156

TINI, Lalo Ebratt - Fresa

2:54

TINI, Lalo Ebratt - Fresa

TiniVEVO

Vistas 15 051 273

Luciano Pereyra, Greeicy - Te Estás Enamorando De Mi

3:10

Brytiago, Noriel & Jon Z - Otro Round

4:31

Brytiago, Noriel & Jon Z - Otro Round

BrytiagoTV

Vistas 14 806 334

WOS - MELON VINO

3:03

WOS - MELON VINO

WOS DS3

Vistas 13 116 281

OneRepublic - Wanted

2:27

OneRepublic - Wanted

OneRepublicVEVO

Vistas 14 931 093

EL NIÑO LA YUINTA - MON AMOUR (VIDEOCLIP X @UNDER_FILMS)

2:39

EL NIÑO LA YUINTA - MON AMOUR (VIDEOCLIP X @UNDER_FILMS)

LOS NIÑOS DE LA YUINTA OFICIAL

Vistas 75 452

Agoney - Black

3:59

Agoney - Black

AgoneyVEVO

Vistas 710 797