Our Lives Are About To Change Forever

  • Publicado el Hace 28 días

    h3h3Productionsh3h3Productions

    duración: 13:14

    Get Honey for free and start saving money today: joinhoney.com/h3h3
    For a limited time, use Honey and take 15% off Teddy Fresh!
    TEDDY FRESH...teddyfresh.com
    Follow us on Social Media:
    twitter.com/h3h3productions
    instagram.com/h3h3productions
    Follow Teddy Fresh:
    teddyfresh.com
    instagram.com/teddyfreshofficial
    twitter.com/teddyfresh

    h3h3  h3h3productions  ethan klein  hila klein  

yvette davis
yvette davis

Congratulations!

Hace 3 horas
Gavin Games
Gavin Games

God bless you Ethan

Hace 4 horas
Ridley Main
Ridley Main

A baby is going to grow up with a Amazing Dad and an even more perfect Mom...

Hace 5 horas
scrumbled tits
scrumbled tits

i watch this video every time i feel low and man it never fails to cheer me up

Hace 6 horas
L - I - O - N
L - I - O - N

It's funny how people congratulate pregnancy hahahaha they had unprotected sex. "Ohhhh congratulations, you came inside if your wife, now she's expecting!" Bahahaha

Hace 7 horas
L - I - O - N
L - I - O - N

Cool... so how did that happen? You tripped she fell?

Hace 7 horas
CHADRUM BEDRUM
CHADRUM BEDRUM

Nooooooo omgmgmgmgmg they might leave any time, maybe NOW

Hace 8 horas
zorada Nine
zorada Nine

babies = the most un green thing for the planet....carbon footprint

Hace 9 horas
Tasha Wood
Tasha Wood

On the bus and I know everyone behind me is wondering wtf I’m watching, thanks for the close up of your non lactating nipples Ethan

Hace 10 horas
Snuggbugg
Snuggbugg

I screamed Ew when i saw those things suckin on Ethans nipples!

Hace 10 horas
Ilusiones
Ilusiones

Don't worry Ethan, the baby seat is a pain in the ass for all new fathers. Once you get used to it tho ...

Hace 13 horas
Ari W
Ari W

So true about car seats they are a pain in the ass 😂

Hace 13 horas
Lewis Mugo
Lewis Mugo

your making her blush

Hace 13 horas
Sophia Stef
Sophia Stef

Please be more polite to the mother of your child

Hace 14 horas
Lisa Mitchell
Lisa Mitchell

Hey guys. I just want to say that you are so lucky to have found one another. Dude....you are so lucky you found a beautiful woman to put up with your Shinanigans. Congratulations . Peace Love and Blessings

Hace 14 horas
Sophia Stef
Sophia Stef

The joke about sitting herself was actually disgusting. I don't like you talking like that to the future mother of your child.

Hace 14 horas
supershyguy16
supershyguy16

4:37 I have those same shoes in a size 6 1/2

Hace 15 horas
Steven Sabino
Steven Sabino

😂😂😂 you guys are the best

Hace 16 horas
Martin
Martin

congrats

Hace 17 horas
FranklyBatman
FranklyBatman

I am happy for yall.

Hace 17 horas
Zachary Blaze
Zachary Blaze

We gotta fuck Theodore up. He’s taking our family away

Hace 17 horas
Bort
Bort

H3H3 Jr. is upon us.

Hace 17 horas
Carlo Angel
Carlo Angel

WTF did I just see, ok back to work, for real now.

Hace 19 horas
george Richan
george Richan

Hila is so Beautiful, Congratulations to both of y’all

Hace 23 horas
flying sandcat
flying sandcat

Dude. I just came from your Instagram vs real life video and felt so much better about myself. Now I gotta go back and watch it again cuz this chick is freaking gorgeous. No fair. 😋

Hace un día
Weetzie Bat
Weetzie Bat

I didn’t want to see Ethan’s teets

Hace un día
heyyyybixhhhhh
heyyyybixhhhhh

♥️♥️♥️♥️

Hace un día
Blessed Hope
Blessed Hope

The breast pump had me rollin😂🤣

Hace un día
Jason Evans
Jason Evans

You guys are awesome. Please keep kicking out more videos

Hace un día
SLIGHTLYsketchy
SLIGHTLYsketchy

Guys I think Ethan has a crush on Hila.

Hace un día
Martin King
Martin King

liked for ethan praising his queen

Hace un día
Juju T
Juju T

Hila you have the most beautiful eyes! Happy baby mama, Papa and baby boy Klein.

Hace un día
박창현
박창현

어그로 유투버니깐 저 집에 깔린것들은 다 views돈들로 샀겠지.... views 돈들로 아기 장난감 사고 시발ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Hace un día
Neo Anderson
Neo Anderson

Elmo’s a Zionist!

Hace un día
Code Name
Code Name

The breast pump would work better if the hair wasn’t compromising the seal.

Hace un día
Morena G.
Morena G.

“Smell my shit!” Lmfao ummm yeah! Something like that! 🤦🏻‍♀️😬💆🏻‍♀️Dyin 🤣😂🤣😂🤣

Hace un día
IBRO S
IBRO S

Wtf ia i watching

Hace un día
Hunter Molina
Hunter Molina

Imagine this came full circle with Michelle Obama actually saying “ wow Ethan great moves”

Hace 2 días
Yukey
Yukey

Congratulations!

Hace 2 días
Alisha Veracruz
Alisha Veracruz

Congrats guys I’m so happy for you. you guys are so funny and so positive I’m sure that you guys will be incredible parents !!

Hace 2 días
k b
k b

You two are awesome! Glad I found this channel. Congratulations on your baby 😊

Hace 2 días
Fry_Doe RBLX
Fry_Doe RBLX

are they adding the baby in payday 2?

Hace 2 días
UntoldKatt
UntoldKatt

My birthday was June7th

Hace 2 días
IKEA Meltdown
IKEA Meltdown

Gag

Hace 2 días
CrystalEyeZeD
CrystalEyeZeD

You still win BIGGER BOOBS😃!! HolyFluck!.. Haa haa, Win Win💪😉! Tis... I'm beginning to REGRET click this one, umme humme😏. Yup.

Hace 2 días
CrystalEyeZeD
CrystalEyeZeD

Beautiful Momma😊💕Yes. You said it. Congrats Guys

Hace 2 días
Agar Craze
Agar Craze

Wat is the baby to be born in shit 😭

Hace 2 días
꧁TheIndescribableOne꧂
꧁TheIndescribableOne꧂

Happy Father's Day!!!!

Hace 2 días
jacobroomfield64
jacobroomfield64

Teach your kid to eat a salty in n out burger

Hace 2 días
SpaceKoala
SpaceKoala

I thought she was fat. My bad 🤗

Hace 2 días
Frogman Waterblast
Frogman Waterblast

upon my eyes that i will burn those rainbow flags in tel avive even if it starts a civil war

Hace 2 días
Frogman Waterblast
Frogman Waterblast

why are you wearing gay propaganda could it be because you're breaking my heart

Hace 2 días
Mike Moffett
Mike Moffett

On rare occasions it is possible for men to produce milk, I believe if anyone can do it Ethan can

Hace 2 días
Derek Forgione
Derek Forgione

Happy Father's Day, Ethan! Great moves, keep up the good work! Proud of you, Ethan!

Hace 2 días
D S
D S

hila with the chain

Hace 3 días
Monkey Warrior 25
Monkey Warrior 25

I can’t tell, who’s pregnant?

Hace 3 días
AGarin478
AGarin478

Are you going to throw syringes at Theodore's butt? You promised you would and it would make some great content.

Hace 3 días
Code Name
Code Name

AGarin478 huh?

Hace un día
Beansy
Beansy

I can imagine Theodore is gonna watch this in like 13 years and be so embarrassed

Hace 3 días
Joe B
Joe B

Dude when my woman gave birth, there was poop and it was gross! 4 am, tired, shit. Welcome to reality. 1.5 years later, business as usual.

Hace 3 días
Viktor Bergman
Viktor Bergman

Will be the best parents ever!

Hace 3 días
R osso
R osso

She don't look that pregnant, actually she looks skinny for a pregnant woman

Hace 3 días
T GAY
T GAY

So cute

Hace 3 días
Stella GS
Stella GS

She looks so beautiful I'm going to cry this cheers my heart even if she's telling Ethan to smell her poo

Hace 4 días
Yeeyee Hawyee
Yeeyee Hawyee

The baby’s birthday is on d day 👏🏻👏🏻👏🏻

Hace 4 días
Destiny M McKenzie
Destiny M McKenzie

Congrats to you both!!!

Hace 4 días
TheCheddar
TheCheddar

Their kid is gonna have the best life ever

Hace 4 días
2GMichael
2GMichael

I don't get how she managed to gain like, no weight.

Hace 4 días
Gavin Gracey
Gavin Gracey

June 6th the 2nd D Day

Hace 4 días
Shimo Dragon
Shimo Dragon

Ethan calling his pregnant wife “dude” will never not be weird.

Hace 4 días
happyerin1997
happyerin1997

-this babby was brought to you by honey-

Hace 4 días
happyerin1997
happyerin1997

heey is the babby there yet? my dad has a new gf and they're getting a baby expected to be here 18 julli :3 hope you can find the time and resources to take care of the little one. following you for so long actaully seeing you age and stuff idk man i just feel happy for you 2 ^^

Hace 4 días
25 buttholes
25 buttholes

so happy for you guys

Hace 4 días
Ajlez
Ajlez

Hace 4 días
Lucas xd
Lucas xd

Lol ok

Hace 4 días
Damian Cruz
Damian Cruz

She looks so done with his shit

Hace 4 días
Rafi Rahman
Rafi Rahman

I m not sure about the milk but your nipple hair will surely come up if u keep doing this😂

Hace 4 días
Dio Brando
Dio Brando

Why do I feel like the kid will discover his father's channel and will be disappointed

Hace 4 días
Nikko Gajowniczek
Nikko Gajowniczek

ethans phone password exposed

Hace 5 días
SilviaStarlight5
SilviaStarlight5

What absolutely mental person dislikes this video????? Whats wrong with it exactly??????

Hace 5 días
Faded Waffled
Faded Waffled

Very nice

Hace 5 días
Joe Gower
Joe Gower

Oh shit dawg, baby opening when

Hace 5 días
shrimp fried heist
shrimp fried heist

*Now Available in the H3H3 Merch Shop ... Fupa Mozzarella Cheese - made from Ethan's breast milk* While supplies last ...

Hace 5 días
Bonzi Buddy
Bonzi Buddy

If you are H3H3, would that make your child H4H4?

Hace 5 días
Clank & Ratchet
Clank & Ratchet

Im literally so happy, you guys almost made me cry. Thank you for making my day. CONGRATS!!!

Hace 5 días
Zomb13 Zo0
Zomb13 Zo0

Ethan is so dang supportive its amazing, so inspirational.

Hace 5 días
Burner 15
Burner 15

Whenever I see YouTubers/Streamers that have kids, I think of how the kid is gonna be like 12 and looking at all the weird shit it's parents did.

Hace 5 días
Don Brasko
Don Brasko

Congratulations

Hace 5 días
Metro Pcs
Metro Pcs

2:05 and pause 😎

Hace 5 días
Neb
Neb

If Ethan doesn’t respond to this then, he’s gay

Hace 5 días
Wooper230
Wooper230

What's the song name at 2:30?

Hace 5 días
Dawn W.
Dawn W.

I know people say that pregnant woman glow all the time but BITCH HILA IS GLOWINGGG😍😍😍😍

Hace 5 días
EC A
EC A

Car seat factoid: safest spot in the car for baby is the middle of the backseat. Second safest, behind driver. Middle back leaves less chance of any physical thing impacting child and car seat. Behind driver is safer than behind passenger as it's human reaction to turn away from any physical threat coming toward the person which means the driver will turn the wheel, and therefore the car, away from impending impact leaving the passenger side vulnerable.

Hace 5 días
Ilja
Ilja

There is a bigger chance you will baby on the poo than poo on the baby.

Hace 5 días
EricTheBoringOne
EricTheBoringOne

Awwwww it’s got a Jew nose!!!

Hace 5 días
Michael Memes
Michael Memes

So used to seeing like 1000 dots after the title. Good to know we got real people in this world.

Hace 5 días
Bobosnake100
Bobosnake100

Gonna be totally honest, I dont really give a fuck. They spent a whole episode gabbing about their baby, and honestly its enough to make me stop being a fan.

Hace 5 días
farmers
farmers

Published on my birthday! I hope everything goes great.

Hace 5 días
Kazi Samir
Kazi Samir

2 V 1

Hace 5 días
Cade Phillips
Cade Phillips

Gonna be great parents :)

Hace 5 días
DeMarco Hub
DeMarco Hub

Next video: Wubba Lubba *DAB DAB*

Hace 5 días

A continuación

The Real Life 34 Year Old Virgin

12:46

The Real Life 34 Year Old Virgin

h3h3Productions

Vistas 8 500 000

The Fine Bros Have Gone Too Far

14:05

The Fine Bros Have Gone Too Far

h3h3Productions

Vistas 4 700 000

We Take a DNA Test

12:25

We Take a DNA Test

h3h3Productions

Vistas 4 800 000

5 Things That Make You a Mosquito Magnet

14:24

The Failure of Dashcon | The world's first Tumblr convention

10:04

MTV Hates White Guys

10:34

MTV Hates White Guys

h3h3Productions

Vistas 9 600 000

Lance210

13:24

Lance210

Cody Ko

Vistas 4 000 000

How We Met At The Holocaust Museum

17:43

How We Met At The Holocaust Museum

h3h3Productions

Vistas 5 400 000

Trying Weird Gold Products

11:05

Trying Weird Gold Products

h3h3Productions

Vistas 4 200 000

The Girl Who Pretended To Lose Her Child

08:06

The Girl Who Pretended To Lose Her Child

h3h3Productions

Vistas 2 900 000

These Horrible Designs Are UNREAL

10:35

These Horrible Designs Are UNREAL

h3h3Productions

Vistas 8 700 000