Setelah Ku Dimiliki (2019) | Episod 1

  • Publicado el Hace un mes

    TV3MALAYSIA OfficialTV3MALAYSIA Official

    duración: 44:00

    Pelakon: Zul Ariffin, Intan Najuwa, Tiz Zaqyah, Aleza Shadan, Rahhim Omar, Hilal Azman, Sharifah Haslinda, Adeline Tsen, Riena Diana DFKL
    Berbekalkan hati yang telah terluka dihalau ibu kerana dosa silamnya, Sarra meneruskan kehidupan di Pulau Langkawi, menjadi pekerja di sebuah pusat perlindungan yang diberi nama Rumah Azirah. Namun setelah dua tahun berlalu, lelaki yang pernah menidurinya dahulu, muncul semula dalam hidupnya. Pertemuan semula dengan Adriz membuatkan hati Sarra berdegup kencang. Akan tetapi, Adriz tidak mengenalinya langsung kerana dia mengalami hilang ingatan disebabkan kemalangan lalu. Semakin Sarrafia mengelak daripada Adriz, Adriz semakin ingin mengenali Sarrafia. Namun sebenarnya, dalam hati Sarra, tiada degupan cinta lain. Hanya untuk lelaki yang bernama Adriz, yang mempunyai kisah silam dengannya, yang akhirnya sah menjadi suaminya. Namun, rumah tangga mereka mula menemui cabaran apabila kakak Sarra sendiri ingin memiliki Adriz tanpa pengetahuannya.
    ---
    Tonton episod penuh di:
    www.tonton.com.my
    Langgan ESfilms kami:
    ► TV3: bit.ly/2u3wcJV
    ► TV9: bit.ly/2ML14If
    ► DS: bit.ly/2KuVyXd
    Ikuti Instagram kami:
    ► TV3: instagram.com/tv3malaysia/
    ► TV9: instagram.com/tv9malaysia/
    ► DS: instagram.com/dramasangat/
    ► ST: instagram.com/senangterhibur/

Aesthetic lover
Aesthetic lover

It's abit same story like cinta jannah

Hace 6 horas
Ya- Yang
Ya- Yang

Belum. Tengok😺😺

Hace 6 horas
Harunbinjusoh hj
Harunbinjusoh hj

SAPE SETUJU KALAU DRAMA SETELAHKUDIMILIKI NI ADA MUSIM 2.. LIKE SIKIT.. HARAP TV3 DAPAT BAGI KAMI SEMUA SAKSIKAN DRAMA NI LAGII.. HARAP JUGAK KAT DIRECTOR BUAT LAGI DRAMA NI.. SEMUA SOKONG.. DRAMASANGAT PULAK DAPAT PERTIMBANKAN.. PLEASEE. KAMI TAK PUAS DENGAN PERANGAI SETAN SARLINA TUU .. PLEASE... ADAKANNN LAGIII.. TAHUN 2020..

Hace 18 horas
pena ungu
pena ungu

Nmpk sangt penonton dipermainkn..xkn la dorang x kunci pintu bila nk tido bersama sampai org boleh tangkap gmbr dorg..agak2 la nk peebodohkn penonton ponn

Hace 23 horas
Amy Ameen
Amy Ameen

yg terintai2 ms sara kena halau tu siapa!! sape tauu?

Hace un día
Nisa Aqim
Nisa Aqim

Sedih gila episod 28 siapa setuju like😉

Hace un día
edy Edy
edy Edy

Sedih sekali sampai nangis

Hace 18 horas
Amy Ameen
Amy Ameen

minit 11.03 pehal NOH tu tgok sarah terdesak sgt.. geli plak aq🤣pndang biasa sudah tu over nauu weii🤪mcm laki gatall plak

Hace un día
Ghghh Gjggh
Ghghh Gjggh

Try la lagu shima,setelah ku miliki tu...

Hace un día
Aishah abdullah
Aishah abdullah

Bila aku tengok cite ni mcm aku tngk Anak ngan bapak😂😂

Hace un día
Ismail Atan
Ismail Atan

Setelah aku dimiliki episod 2

Hace 2 días
Zasya Ram
Zasya Ram

sara buat salah apa sbnrnya.. ?

Hace 2 días
Nura Zaihnal
Nura Zaihnal

Why not ayda jebat i want zulAYDA the king of romans 💋💋💋💋💋💋🤔😏❤️💖💖💖😘😘😘😘😘😘😘😘

Hace 4 días
Saripah Maizun
Saripah Maizun

Boring

Hace 4 días
Ays QaiZara
Ays QaiZara

Apa guna mak lah kalau nak buang anak sendiri jahat punya mak dengarlah cerita dari anak dia dulu.

Hace 6 días
Noorsuzila Mohamad
Noorsuzila Mohamad

Road to 1M views ♥️

Hace 6 días
eiysha ahsyeil
eiysha ahsyeil

Baru nk marathon 😆

Hace 8 días
Mutia Kamila
Mutia Kamila

kangen zul sm aida 😁

Hace 8 días
dyinnie atira
dyinnie atira

Dlm cerita ni intan jadi org kedah ke

Hace 10 días
ms ernawati
ms ernawati

Di detik 32.35 judul lagu nya apa ya...

Hace 11 días
ms ernawati
ms ernawati

Thanks ya😘

Hace 3 días
aizah azura
aizah azura

ms ernawati judul xtau tp rasanya tu lagu hazama

Hace 3 días
erysha faezlyn
erysha faezlyn

Tay j

Hace 12 días
Luqman Hakim
Luqman Hakim

Jalan cite mcm novel lelaki halal untuk aku

Hace 12 días
Ieza Aiza
Ieza Aiza

Asal selow sangat ye..😭

Hace 12 días
Ieza Aiza
Ieza Aiza

@dyinnie atira suara x dengar la😂

Hace 10 días
dyinnie atira
dyinnie atira

Slow mcm mn😂🤔🤔

Hace 10 días
aina ardini
aina ardini

Untung intan najwa ni ..haritu dpt berlakon ngan Idris khan kali ni ngan zul ariffin plk...anyway best cerita ni

Hace 13 días
Anggun Abadi
Anggun Abadi

Dapt hero yg sado2 tu...😂😂

Hace 9 días
KAMEK URANG SARAWAK
KAMEK URANG SARAWAK

Remi ishak pun ada.. 😊.. Drama kekasih paksa rela

Hace 10 días
Didi1979 Didi
Didi1979 Didi

BAHRAIN hadir boat zul Ariffin 😍💞💖💗

Hace 13 días
Amirul Nizam Amnz
Amirul Nizam Amnz

Aku tak minat drama melayu, story semua lbih kurg je kne kwin pakse lah dato2 lah org kaya jmpe bdak kg la apelahh sume tapi yang story dia lain dari yg lain... aku suke drama ni..trbaik

Hace 14 días
Zunnur Ain
Zunnur Ain

asal banyak sangat eh iklan ?

Hace 14 días
Qurratunadlan Bazrul
Qurratunadlan Bazrul

Nk tnye rumh azirah nie wujud ka kt langkawi

Hace 15 días
Bibiana Karmelia
Bibiana Karmelia

Pontianak indonesia hadir saye suka negok intan najuwa

Hace 15 días
Siti Muijah
Siti Muijah

Tunggu lg 1 pekan buat nonton lg episode 19 😐😐😐

Hace 15 días
Acia Masin
Acia Masin

SMK Pandan jaya sekolah Nur hazriah zawawi

Hace 16 días
eyka natasya
eyka natasya

Klau heroin dia daiyan trisha ke , emma maembong ke . Ok gak daiyan trisha tu ok berlakon . Dalam cerita sejuta rasa buat adelia . Menangis aku tengok dia nangis dalam drama tu. Tapi tak pernah nmpak muka dia kat tv 3 ni . Ermm

Hace 16 días
Ivan 0808
Ivan 0808

Seronok nya 😍😍😍😊😊😊

Hace 16 días
Fieza Shaari
Fieza Shaari

Sapa dtg sini nk tgk balik kelibat lina masa mama dia halau😁

Hace 16 días
Siti Nurfamiza
Siti Nurfamiza

Bile tu?

Hace un día
Ghff Jygu
Ghff Jygu

Pelakon hebat

Hace 17 días
Safinaz Mohamed Edar
Safinaz Mohamed Edar

Aku paling benci thoo setiap aku nk tengok je mesti ada iklan 😅

Hace 18 días
dyinnie atira
dyinnie atira

Sama wei

Hace 10 días
Ummi Fazira
Ummi Fazira

Aik ada lagu hazama dlm drama ni....?? Teringat drama asalkan dia bahagia plk....

Hace 18 días
Maisura abdul
Maisura abdul

Salam . Saya dari aceh , suka tengok drama malaysia, dulu korea sekarng beralih ke malaysia, maju trus drama malaysia😊

Hace 19 días
Zahra Silvia
Zahra Silvia

sama kita, saya dari jambi

Hace 16 días
Istiana Kadmas
Istiana Kadmas

Cobalah intan ni badanx besar sikit

Hace 20 días
Nur Ain
Nur Ain

IsKetamBola😁

Hace 20 días
Erlina Syakira
Erlina Syakira

Salam dri aceh, memang best drama malaysia

Hace 21 un día

A continuación

Anak Mat Salleh Tapi Melayu | Telefilem

1:27:50

Anak Mat Salleh Tapi Melayu | Telefilem

Drama Sangat Official

Vistas 484

Super Spontan Xtravaganza Episod 7 .MalayDrama

1:19:02

I Auditioned For Kidz Bop

14:15

I Auditioned For Kidz Bop

Drew Gooden

Vistas 1 660 769

MAID - EPISOD 1

23:38

MAID - EPISOD 1

Astro Gempak

Vistas 626

Every Malay Drama Evert Pt.2

8:19

Final Internacional 2019 | Red Bull Batalla de los Gallos

4:0:34

Final Internacional 2019 | Red Bull Batalla de los Gallos

Red Bull Batalla De Los Gallos

Vistas 12 913 921

EL HÉROE DE YOUTUBE #2

13:04

EL HÉROE DE YOUTUBE #2

AuronPlay

Vistas 5 484 871

YOUTUBE.... ¡ASÍ SÍ! #8choEsquivaLaBala

20:07

Coco! | 15+ minutos | Bing: Mejores Momentos | Bing Español

15:54

Coco! | 15+ minutos | Bing: Mejores Momentos | Bing Español

Bing - Español Canal Oficial

Vistas 322 733